Er zitten geen producten in uw winkelwagen. Misschien is het artikel dat u had gekozen uitverkocht.
Bezorging
Bezorging
Wanneer u een bestelling via onze website plaatst, wordt deze ter bezorging meegegeven aan postnl. Wij sturen u een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt. Het kan gebeuren dat u niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakje bij u aanbiedt. In dat geval zal postnl uw pakket afgeven bij een van uw buren of naar een servicepunt van post.nl brengen.
U kunt uw pakket volgen via de track and trace code, die u van ons ontvangt zodra uw bestelling is verstuurd. Wanneer uw pakket bij de buren is afgegeven of niet kan worden afgeleverd, ontvangt u een e-mail van postnl met informatie waar u uw bestelling kunt ophalen. Op deze manier hoeft u niet speciaal voor uw pakket thuis te blijven en kunt u het toch snel in ontvangst nemen.
Mocht u overdag vaker niet thuis zijn, kunt u tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven, bijvoorbeeld het adres van uw werk of uw buren.
Een paar artikelen kunnen als brievenbuspakje worden verstuurd. Het pakje is dan wel te volgen via track & trace, maar wordt door de postbode in uw brievenbus achtergelaten. Indien u een artikel bestelt, die als brievenbuspakje kan worden bezorgd, worden lagere verzendkosten in rekening gebracht.
Levertijd
De meeste artikelen hebben wij op voorraad. Op de product pagina kunt u zien of een bepaald artikel op voorraad is. Indien dit het geval is, versturen wij uw bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw bestelling en betaling.
Bij artikelen, die wij speciaal voor u bestellen, vindt u de verwachte levertijd op de artikelpagina.
Mochten wij niet in staat zijn uw bestelling binnen de vermelde levertijd te laten bezorgen, stellen wij u hierover op de hoogte.
Om uw bestelling te kunnen verwerken, moeten wij uw betaling eerst ontvangen hebben. Tussen de afboeking van uw rekening en de bijboeking op onze rekening kan enige werkdagen verschil zitten. Uw order wordt in behandeling genomen op het moment dat Kidzsupplies uw betaling ontvangen heeft.
Alle gemelde of vermelde leveringstermijnen zijn slechts een indicatie en leiden niet tot enig recht of aansprakelijkheid.
Schade tijdens verzending
Hoewel we de artikelen zorgvuldig verpakken, kan het gebeuren dat artikelen tijdens het transport beschadigd raken. In dat geval zullen wij, afhankelijk van de situatie, de beschadigde artikelen vervangen of het factuurbedrag aan u terugbetalen.
Vastgestelde transportschade dient u direct bij aflevering bij de bezorger te reclameren. Daarna informeert u Kidzsupplies over de geconstateerde transportschade.
Mocht u een artikel terug willen sturen, laat ons dat van tevoren via e-mail weten.